DrukproeverijCampagne

Drukproeverij.nl brengt vraag en aanbod bij elkaar maar dient vooral ook als bron van inspiratie. De gedachte is dat elke gedreven ontwerper in zijn of haar vrije tijd dingen maakt die minstens zo de moeite waard zijn als werk dat in het kader van betaalde opdrachten wordt gedaan. Drukproeverij.nl brengt deze verborgen schatten aan het licht, want ontwerpers kunnen aan de hand van de drukproef van de maand vrij werk insturen. Uit de inzendingen wordt er één gekozen welke ook daadwerkelijk gedrukt gaat worden. 

Drukproeverij.nl is een iniatief naar ons hart en dus ontwikkelde Vanille met veel liefde de identiteit. Het logo is vormgegeven als een ontwerpproces in een bruisend lab en heeft verschillende verschijningsvormen. Op de poster die we ontwierpen hebben we schematisch het hele proces van eerste idee tot eindproduct uiteengezet. Wanneer je alle fases doorlopen hebt kun je rekenen op een prachtig eindresultaat, dus laat je vrije werk niet langer op een harddisc staan, maar deel het op Drukproeverij.nl!

Drukproeverij is een initiatief van Drukkerij Roelofs naar een concept van LuciFresh.

www.drukproeverij.nl



Logovarianten Drukproeverij.nl

Poster

Details uit de infographic

Website